Alla inlägg den 15 april 2007

Av C - 15 april 2007 18:06

Mys pys att de ändrat om här i bloggen, känns lite "skönare" att skriva då. Idag har jag varit och hälsat på kusin vitamin som fyllde 20 år. Trevligt att se hur nya lägenheten såg ut, mindre trevligt att få hem en ledsen storasyster på köpet. Men alla kan ju inte alltid vara  glada, på sätt och vis förstår jag henne.

Nu är snart mitt rum helt klart. Bara fondväggen kvar och den går ju fortare än fortast att göra. Sen ska vi iochförsig köpa matta och "madrass", men det ordnar sig. Snart snart snart får jag börja inreda och jag är så jävla taggad så att det inte är sant. Ska bli skönt att få något "eget".

Älskling du ska bara se hur mysigt det är, snart behöver vi inte ligga och viska på kvällarna utan kan vara normalt högljudda utan att någon klagar. Sedan behöver varken jag eller Alex tjaffsa som var vi ska vara någonstans och alla ska få vara välkomna där. My place. Men som sagt måste jag ju börja inreda först och främst.

Ska bli skönt att bli av med en massa skit också, sånt som bara tar plats ---


 

På tal om någonting annat så har jag försjuttongubbar Matte NP i veckan, och jag har inte ens gjort lite i mattehäftena jag tog med mig hem... Snacka om att ligga i i veckan. Fyfan. Det här är aldrig roligt.

Dessutom har inte jag och älsklingen lämnat in vårat Miljö arbete + att jag måste börja skriva på mitt PM om konflikten mellan Irak och Usa. (Nu var detta trevliga lov över) Fan va jag hatar det här, men det är iochförsig inte lång tid kvar innan vi får "lov" igen.


 

For so long lovers.


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards