Alla inlägg den 18 april 2007

Av C - 18 april 2007 16:02

Den här dagen har inte varit någon direkt repris.

Bara tanken att åka in och titta på en skola jag är nollställt intresserad av är inte direkt lockande. Men om det gör henne gladare så.

Imorgon ska jag förhoppningsvis klara mitt matte nationella sedan hitta på någonting med älsklingen.

På fredag firar hon och hennes käraste ett halvår, lång tid det har gått nu alltså. Fick en dålig känsla i hela kroppen idag, då jag och Linnea kom fram till att det bara är två ynka månader innan vi slutar skolan.

Lappen om balen har nu blivit utskickade, idag faktiskt. Inte för att jag behöver oroa mig då min balklänning redan är köpt. Men bara tanken på att skiljas från de där sötnötarna känns så hemsk på sätt och vis. Sånt man måste gå igenom antar jag? But still its hard.

Dags att åka nu. Wish me luck.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards