Alla inlägg den 3 april 2007

Av C - 3 april 2007 22:06

Igår klockan 22.10 föddes en flicka 3090g och 51 cm lång. Min lilla bäbis har kommit till världen och jag ska ta hand om henne som en liten docka. Lik sin pappa och mamma på samma gång. Äntligen faster och är otroligt glad att ännu ett under besparar mig mitt liv. Underbart, så underbart!

Av C - 3 april 2007 21:59

Jag vet inte vad det är som rusat in i mig. Plötsligt kan jag inte förhindra sakerna jag gör. Jag säger saker som inte är menat att säga, saker som bara jag visste om och som nu är ute i det fria. Saker som jag aldrig gjort tidigare händer plötsligt och ingenting blir som jag tänkt att det skulle bli. Gör saker jag inte visste att jag kunde, säger saker som jag förut bara tänkt. Plötsligt har jag ingen kontroll, ingen självbehärskning. Allting bara rasar ihop på ett sätt som ändå inte förstör. Någinting som går att laga. Har någon tagit kontroll över mig, har jag tagit kontroll, vet jag ens vad jag gör längre? Rycker på axlarna och vandrar vidare, vad mer kan jag göra?

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards