Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av C - 21 oktober 2007 22:05

Imorgon åker min älskling till Åland i tre dagar, jag kommer sakna dig älsk!

Imorgon börjar även en ny start på veckan. Film film film, det är vad de två första dagarna kommer handla om. Skönt ändå, soft! Annars inte mycket plannerat. Får ta dagarna som dom kommer och försöka uppehålla mig själv från tristess, eftersom det oftast är då saknaden sätter sina märken.


Den här helgen har för övrigt varit väldigt rolig (?). Fredag - fest hos Lina som till slut visade sig vara rätt (med tanke på omständigheterna) rolig. Igår mös jag tillsammans med Älsklingen, och det slutade med att både han och Ida sov över hos mig. Mys mys. Kollade på någon skräckfilm som inte alls var så värst läskig, mer äcklig. Idag vaknade jag vid halv tolv och bakade croissanter, mh mh mh! Fast de blev liiite för salta! Men gott var det. Sen bestämde jag och älsk oss för att ta 14.10 tåget mot Kista för att möta upp hans bror, svägerska och bedårande brorsdotter. Sedan kom även hans, ah det går inte att förklara henne, syster. Mys pys! Kom hem och träffade Linsann som jag inte träffat på evigheter, känns det som. Därimellan har hon upplevt så himla mycket, på så himla kort tid dessutom. Skönt att få se att hon lever åtminstonde. Har även pratat med Nea älsk idag, stackarn har blivit av med en mobil telefon. Upphittad? Ring mig.


Men nu är det nog dags att bädda ner sig i en varm säng, så att man kommer upp någon gång imorgon.


Puss på er.


I WILL MISS YOU, FAG!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards