Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av C - 24 oktober 2007 15:04

Okej, igår I was feeling like Shitt. Så jag stannade hemma och sov under större delen av dagen, annars tog jag det bara lugnt och väntade på att det skulle bli idag. Och som ni kanske förstår blev det till sist Onsdag.



Vaknade vid nio tiden och kände mig lagom pigg, iallafall så att jag skulle orka gå till skolan, sen kände jag mig även tvungen eftersom vi skulle ha våra samtal med syv. Fast när jag väl kom till skolan ville jag bara gå hem igen, kändes som om minst tio stycken elefanter hade någon jävla parad i mitt lilla lilla huvud, men jag höll mig kvar. Hade riktigt kul på idrotten, vann med 13-10 mot det andra laget (jag tror det iallafall), kändes riktigt skönt.

När sedan samtalet med Syv skulle komma visade det sig att hon gjort ett misstag, våra tider var egentligen treornas tider. Så det var bara att åka hem, vilket inte heller var så dumt.



Nu sitter jag och väntar på att Ida ska komma, hon är otroligt seg må jag säga. Sen kommer tydligen min kääära syster hit, och samtidigt kommer Alex hem idag.. Hur ska jag hinna med allting har ni tänkt? Hm.



Jag vill att det ska vara fredag, sen vill jag att det ska vara torsdag. Fredag för att då betyder det att veckan är slut och det väntas Lov. Torsdag för att mina älskade pengar ska rulla in. Mihi!



Kanske ska jag gå och koka lite vatten så att man kan göra sig en kopp kaffe.


ÖKA TAKTEN IDA!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards