Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av C - 16 oktober 2007 17:15

Ookej, det har varit en rätt lugn dag idag. Roade mig under mattelektionen med att rita små finnurliga bilder på Linda, Haha. Men hon tog igen sig och skrev att jag saknade hjärna vilket är sååååå otroligt osant! Annars är det väl som vanligt. Ska snart käka middad med mor min. Sedan blir det Desperet med Älsklingen + Kladdkaka, mums!


På tal om ingenting fegade jag totalt ut idag när vi skulle "stå upp till kamp" mot lärarna. De tog all luft och vi hade egentligen ingenting att säga till om. Även om jag flera gånger höll på att sprängas pga deras töntiga små kommentarer. Shesuses.


Passande låt, skriker Nelia om den. :


He said
Oh, Did I ever call you honey
when that name wasn't ment for you
Did you ever see me running
for a girl half as good as you
Did I ever lose it
Did I ever do it
No no no
Must be having one of these days made for messing up
I keep calling my baby but he's hanging up

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards