Alla inlägg den 25 oktober 2007

:))

Av C - 25 oktober 2007 22:34

Jahooopp, så har ännu en dag rullat förbi... ish så hemskt det där lät! meeehn. Nu sitter jag iallafall här, åter igen, och fryser. Myys att sova inne inatt, var ett BRA tag sen jag gjorde det, kommer bli så mycket varmare.


Imorgon är det som Staffan alltid kallade det "Thank GOD It´s friday", ska bli såå skönt att få sova ut, en HEL vecka. Eller iallafall nästan. Längtar tills på torsdag också, über höga förväntningar nu alltså.. hah.


Tror min mami blev lite besviken idag faktiskt. Hon hade hoppats på att jag skulle tillbringa dagen med henne, men så blev det (såklart) inte. Fick liite skuldkänslor faktiskt. Men det där löser sig.


Urs, nu ska jag ner och fixa med mina tänder osv.


pusspåer

Av C - 25 oktober 2007 15:05

Okej, så mycket för att ha städat mitt rum... var inte så duktig som jag trodde att jag var. Tappade helt och hållet energin. Nu sitter jag och väntar på att kladdkakan i ugnen ska bli färdig, den som jag gjorde av ren uttråkighet! Fotade lite också, fick till en del sådär i efterhand med bildhanteringsprogrammet. Så mycket för det lilla roliga, hah.


Nu sitter jag och väntar på att mami ska komma hem, hah hon som bara skulle vara borta ett tag (?) slår vad om att hon fastnade någonstans och drack kaffe, urs och fy på henne.


Ida ringde också, hon skulle till Uppsala och gå på öppnahus i olika gymnasieskolor, tyvärr har jag inga pengar och kan därför inte följa med, sorry! Kulan ringde, så vi pratade film i ungefär 7 minuter sen skulle hon tydligen lägga på. Även Andrea ringde, hon hade en über grinig liten Adam i bakgrunen som dessutom inte ville prata med mig. VILKEN UNGE!


Nu ska jag... jag vet inte. Men jag orkar iallafall inte sitta här.


Blev lagom nöjd, men ändå inte.
den svartvita versionen var bättre.

Av C - 25 oktober 2007 12:21

Så. Älsklingen kom hem igår, kände hur mycket jag hade saknat honom! Drack 3 stycken energidrycker, så jag var iallafall på bra humör haha.


Hade hoppats på att mina pengar skulle rulla in idag, men jag får tydligen vänta tills på ONSDAG, känns som om en evighet tills dess. Men kanske kan jag tjäna lite pengar på andra sätt. hmm.. haha lät lite fel men ni förstår vad jag menar!


Av någon konstig anledning kunde jag inte somna igår, hade så himla många tankar som alla snurrade runt på en och samma gång, skit jobbigt! Men jag antar att jag fick någon slags vila trots allt, eftersom jag vaknade pigg som en... ja inte vet jag, men pigg var jag iallafall!


Vill att någonting roligt ska hända, men tills dess ska jag försöka städa lite i mitt rum, duktiga jag!


Puss 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards