Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av C - 5 oktober 2007 18:35

Okej.. Som ni kanske la märke till var jag inte på världens bästa humör innan. Desto bättre är det nu, fast jag är överdrivet kall och fryser. Sen var det inte så jätte kul att stöta på älsklingens ex, wehoo... -x-


Ikväll ska jag och Ida mysa lite, med sleepover och allting. Gladerligen. Vill helst inte vara ensam? <hmm>.

MIDDAAAG NU!

Av C - 5 oktober 2007 12:31

Johopp, för feg för att säga det man egentligen vill ha sagt, som vanligt! Får se hur det här urartar sig.. Bra/Dåligt, vem vet? Sitter i skolan och grämer mig för helgen, urs urs urs urs urs! Hade hoppats på att allting skulle bli bättre, nu skulle allting förändras men åt h. med det! Känner mig precis likadan som innan, lika låg på socker och sötma. 


Längtar som f. till efter skolan, längtar till Finkan, min choklas och mest av allt längtar jag efter Linn. Tack gode gud att hon vet precis.


Nu är det bara till att hoppas.  

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards