Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av C - 22 oktober 2007 22:07

SItter och har det inte så mysigt alls fakstiskt. Vill försöka ringa älsklingen men jag vågar inte, vill inte vara efterhängsen! Han ska faktiskt få ha de här tre dagarna för sig själv, även om det blir jobbigt för mig. Kanske kanske kanske saknar han mig lite iallafall, jag får hoppas på det.



Annars har dagen varit helt okej, har inte varit på dåligt humör, men inte heller topp humör. Kollade på film i skolan idag. Sandor/Slash/Ida och någon tråkig dokumentär om tre lesbiska tjejjer, sen hamnade jag såklart med "bla bla bla" på diskussionen, suck. När jag kom hem ville jag bara sova av all huvudvärk som hade satt sig långt in i hjärnsubstansen. URS! Somnade efter One Three Hill i mammas säng och vaknade av att Ida ringde mig och ville ha sin telefonladdare. Käkade mysig middag, skit god Indisk gryta med en massa godsaker till.



Sen gick jag faktiskt och träffade Nea älsklingen, det blir så lång tid mellan alla möten. Skit tråkigt faktiskt. Men det var skönt att träffa henne idag iallafall, få komma ut och röra på mig lite osv.



Film blir det även imorgon "Prostituerad bakom Slöja" även den en dokumentär, men det kanske blir liite intressantare. Sen ska jag bara hem och mysa med mamma, kolla på desperet och sova ut. Kommer nog längta lagom mycket till onsdagen, urs jag är som besatt! Fast det är nästan lite små mysigt att få sakna. Även om det blir jobbigt från och till.



Linnea fick mig att förstå varför jag fått  sånna stora humörsvändningar, pga minipillerna! Helt förvånansvärt var det inte men... det var ju skönt att verkligen få det förklarat för en. Det är därför jag lätt blir arg, ledssen eller ibland bara inte kan sluta skratta. Stört hur det där kan påverka en egentligen. Hah. Men jag får helt enkelt stå ut, orkar inte hålla på att byta och grejjer nu, inte nu när jag köpt för ett helt år! Urs. Blotta tanken får mig att bli trött och seg i hela huvudet.



Nu ska jag gå ut och skapa mysig stämning med mina nyinköpta bruna ljus och kanske får jag ner lite kläder i lådorna istället för att ha dom stökandes på soffan. Heh. SKA absolut försöka hålla mig från att röra min mobiltelefon dessutom! Puss på er!



 


Saknar dig!!!(bilden tagen i början av hösten)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards