Alla inlägg den 15 juni 2008

Av C - 15 juni 2008 17:52

Uj, måste faktiskt ta å påstå att de här senaste året som singel har varit ett av de vildaste. Beror mest och bäst pga flickorna som har omringat mig med skratt, glädje, tårar och framförallt kärlek! Kan faktiskt inte tänka mig något bättre än det som hänt på senaste. Känns inte som om jag behöver nämna några namn, ni vet vilka ni är och har därför all rätt till att ta åt er. Tack!


Igår var, som alla andra kvällar den här veckan, en helt perfekt dag! Vaknade dock med världens huvudvärk och med en pappa som väckte mig genom att sparka på dörren, hmmm. Upp och in, försöka trycka i mig något att äta men icke! När jag sedan vinkat adjö till Mor och Far som skulle till bröllop gick jag in och total däckade i den stora fluffiga sängen. Tack till uppfinnaren av dun täcket!

När Nadija sedan tyckte att det var dags för mig att stiga upp skickade hon meddelande. Än en gång försökte jag att få i mig någon slags energi, men min kropp verkar vara i total obalans. Jag cyklade iväg till smultronstället och träffade sötnosen. En del snack om fredagens konstiga vändning.

Tillbaka hemma och tog en skön dusch. Fortfarande ingenting i magen, jag förstår verkligen inte vad jag gör mot mig själv!! Som tur var kom lilla Nadija och stor-Alexander med matlåda. Tack Lillemor, u are my angel!

Ner till centrum för att handla lite och sedan ivääääg till alla tjejer. Kvällen var helt underbar för min del. Hade grymt roligt.

Sedan bar jag av hem efter att ha tagit en "jag-har-aldrig-kysst-en-tjej-oskuld", vi kommer bli mobbade sötnos men jag tror vi överlever det också! Kom hem till Mr.S och gjorde pommes frités som det så vacker heter.



Imorse vaknade jag med samma gamla huvudvärk fast med någonting nytt, nämligen ett visst illamående. Så idag har jag bara lyckats få i mig tårta och en kokosboll. Det är iallafall någonting antar jag, men urs och fy och tvi!

Känner mig über nervös inför första arbetsdagen imorgon, jag vet knappt vad jag ska göra. Det enda som känns relativt lyckligt är att jag blir bjuden på frukost första dagen på jobbet, sedan har även min kära far lovat mig en riktig lunch. Hallelulijah!


Godnatt kära medmänniskor, och en sista hälsning. Linn! Jag älskar dig och saknar dig väldigt mycket. Snart får du komma och bo hemma hos mig, hemma här i mitt hjärta. Crazy kid in my heart!


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards