Alla inlägg den 7 juni 2008

Av C - 7 juni 2008 16:42

Jag vill börja med att tacka gud för att han gav mig Linn, sen vill jag tacka Linn för att du fick mig att följa med, sen vill jag tacka Linns familj som ville ha med mig. Tack!


Har inte uppdaterat nu på några dagar, känns som om jag har stora anledningar till varför. I torsdags skulle det varit en bra och lycklig dag, men med tanke på att mamma och pappa åkte till farmor och kom hem med lite dåliga nyheter blev kvällen kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Själva dagen började iallafall med att jag åkte hem till Nadija så att Alex kunde färga mitt hår, sen blev jag en finsk hemmafru av någon anledning... jajja. Kom hem, där jag la mig och försökte få lite extra färg. Sedan gick jag över till Linn och bråkade lite med Moa i den lilla poolen. Kom hem och upptäckte till min förskräckelse ett tomt hus - mamma och pappa var som sagt i uppsala på sjukhuset. Så, jag drog på högsta volym och drog hit Nadija. Vi satt och pratade lite allmänt tills hennes moder kom och hämtade henne.

   Jag väntade väntade och väntade på att mamma och pappa skulle komma hem - väntade så mycket att jag somnade. Sedan hör jag mitt i allt mitt drömmande en bildörr som smäller igen. Kvällen blev iallafall som så att jag och Linn vandrade fötterna av oss till Shell för att handla Glass och Ramlösa. Sedan tillbaka för att mötas av två människor som var väldigt runda om fötterna. Vi fick även en varsin cider innan vi tog farväl av varandra, jag och Linn då alltså.


6/6 - sveriges nationaldag. Jag gick upp tidigt som sjutton för att packa ner de sista sakerna innan avresa. Hemma hos Linn var det fullfart med att packa in alla saker i bilen, sedan blev det av till båten. Rasande fart till Lindholmen där vi stannade och stekte i solen. Mycket mat blev det. Väldigt mysig kväll tillsammans med Linn faktiskt.


NU ska jag ner och leka med min största kärlek - Klara! 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards