Alla inlägg den 4 juni 2008

Av C - 4 juni 2008 22:54

måste bara få skriva av mig om dig. du har gjort mig så otroligt glad. plötsligt känns alla problem, allting bara, så långt långt långt borta. Framför mig har jag ett stort groteskt smil som täcker hela mitt ansikte. Jag saknar att ha dig sådär nära som vi var förut, då när det bara tog tre minuter att träffa dig, att ens se ditt ansikte. Nu känns det så långt borta och tillfällena då vi ses blir kortare. Men det bästa, det absolut bästa, det är att jag alltid... var jag än går, har dig i mitt hjärta. Jag vet att du finns där, att du fortfarande andas och att du fortfarande kan skratta.


Jag älskar dig Linn. 12 år och frammåt, visst?

Av C - 4 juni 2008 22:17

Har ingen lust över att sitta och må dåligt över någonting som hände för mer än år och dagar sedan, det blev dessutom inte bättre av att kolla på Grey´s ikväll. Så grymt sorgligt avsnitt, tänk att inte få säga farväl till sin älskade och dessutom behöva hålla det hemligt för alla närstående! Urs, orkar inte tänka tanken.


Det var en väldigt mysig dag idag tillsammans med Cayo. Satt och picknickade med vatten och fruktsallad. Känner mig duktig faktiskt... Senare träffade jag även älsklingen Nadija, satt och pratade om allt och inget. Döpte även en lurvig larv till Rupert, nadija dödade stackaren och jag drevs tillbaka till gårdagens händelse. Allting ligger tungt på mina axlar just nu känns det som, men jag försöker (oooh ja!!!) att vara glad för mina näras skull. Don´t want to drag them into this shitt...


Vill även göra ett sista klagomål innan avstängningsdags - att P.S (lärare) använder väldigt fula kläder och dessutom inte skickat ut mitt slutliga betyg än... du är otroligt seg!

Av C - 4 juni 2008 11:41

Vaknade återigen upp och hoppades att drömmen jag precis drömt skulle vara sanning, men nej. Kändes iallafall skönt att få sova ut i pappas säng, den är underbar. Rätt komiskt, jag hade tänk att om jag tog mig tid till att äta frukost skulle jag må bättre hälsosamt sett, därför blev min frukost vatten och bröd - och nej jag skojar inte. Som Nadija sa, riktig fängelsemat (ironiskt sett). Nu sitter jag nere på biblioteket och väntar på att Ida ska komma till skolan. Sen blir det lite promenad och skoldagen  är slut. Därefter ska jag träffa Cayo för att ha... antingen pickning eller fika. För min del blir det i vilket fall frukt och vatten pga vårat lilla VAD!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards