Alla inlägg den 1 juni 2008

Av C - 1 juni 2008 19:02

Tänkte bara uppdatera lite fort om min dag idag. Efter att ha duschat och dragit på mig lite ordentligare kläder gick jag ner till centrum för att möta Alexandra. Fick sällskap av Linda och Emilia som man allt för sällan ser. Efter att ha slösat pengar på en vattenflaska vandrade jag och Alexandra vidare hem till hennes pappa. Där blev det att ta igen den senaste tiden och hon visade även hennes mumsbit hon har till granne, bra kap där Alle! Senare möttes vi vid Annehill och där fick vi även sällskap av en viss Alex.


Gick hem, åt, och nu hamnade jag här. Har egentligen ingen vidare lust till någonting alls, vilket är grymt tråkigt. Allt jag kan tänka på är alla klädesplagg jag vill ha! Urs, det här är inte bra.

Av C - 1 juni 2008 13:39

Igår var en grymt mysig dag, den hade absolut sina små glimtar av kärlek (as my horoskop said). Vaknade relativt sent, och det var absolut bara tur då jag slapp ta farväl av The Bich! Sedan gick jag och mötte Ronny vid Pia för att han absolut var tvungen och visa sin skäggutväxt (?). När jag väl kom hem ville Nadija att jag skulle komma och sola tillsammans med henne, och vad gör man inte för att få umgås med henne + få lite sällskap?  Så jag vandrade dit och la mig i solen istället och en liten skitunge blötte ner mig, men det var bara positivt eftersom att det var så grymt varmt!!! (jag klagar absolut inte alls!!) Senare gick jag hem och åt middag tillsammans med en lagom lat familj, och för att ha någonting alls att göra gick jag i sällskap med Linn ner till centrum för att inhandla godis, det var trots allt lördag.


När vi senare kom uppför centrumbacken mötte jag Nadija och vi satt och samtalade lite, innan jag gick vidare hem till mig. Då hade jag en enorm lust till att bara sova, men icke!!!


Sen senare gick jag hem till Linn, där jag stannade resten av kvällen. Så sjukt mysigt att sitta på hennes altan med mysigt sällskap osv. När alla de vuxna bestämde sig för att gå till kojs gick istället jag och Linn på en långpromenad. Allting var så sjukt vackert, som i en saga! Ljuset, skenet, blommorna, dofterna, gräset, gruset, himlen, hästarna... allt! Allt var så underbart!! Det är inte alltid man får uppleva det. Dessutom gick jag med världens bästa Linn, och då kan inte saker vara dåliga. Tack älskling för att du drog upp mig när jag höll på att falla.


På återseende.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards