Alla inlägg den 9 juni 2008

Av C - 9 juni 2008 21:46

Uppdaterar och uppdaterar och uppdaterar. Känns som om jag skriver och skriver utan någon som läser, var är alla kommentarer? Är mitt liv så förbaskat tråkigt!?


Vet inte vad som har hänt med mig. Var så fruktansvärt arg på min pappa tidigare idag, han kunde inte berätta viss information för mig.. så i all min ilska tog jag cykeln och mötte alexandra och alexander. Wopp, så var allting bara borta och jag blev hur hyper som helst, det gick inte så bra för varken alle eller alex att få tyst på mig, min mun gick i 120!

   Nu när jag kom hem ville jag göra av med min hyperaktivitet så jag sprang in i duschen och har rakat benen, gjort hårinpackning och ansiktsmask ALLT för att få tiden att gå lite fortare.

    Imorgon är det ÄNTLIGEN skolavslutning för MP1 och resten av BCJF. Känns så otroligt skönt, även fast jag vet att fyra veckors arbete ligger framför mig. Hur ska jag då fira? Jag och Lina har fixat lite gotti gotti och jag kom även på den briljanta idén om att spela kubb... hur mysigt är inte det!? Ida och Liza verkar också vara på, love to be the brain! Så nu är det egentligen bara att hoppas på vackert väder så blir allting perfekt.


Känns så skönt, har varit så nere de senaste veckorna. Men nu verkar vinden ha vänt. Känner mig allmänt nöjd över saker och ting, skrattar till och med! Kom även på en smart sak idag, och det här... det är någonting alldeles nytt för mig... Jag ska från och med nu inte tillåta någon, inte någon ALLS, få chansen att såra mig (igen). Hoppade nästan av lycka när jag själv insåg det idag. Ibland behövs det bara lite nagellacks målning och musik för att komma på smarta idéer för sig själv.


Nu ska jag ner och fixa lite kaffe eller te och sedan kila ut till mitt rum och i lugn och ro försöka läsa lite ur min nya bok. Tack för idag.

Av C - 9 juni 2008 17:40

Sitter och lyssnar på Foo Fighters - Everlong (Acoustic), känns helt underbart. Dock drar den med mig till gamla, väldigt väldigt väldigt gamla, minnen, underbara, ledsna, arga och glada minnen. En alltiallo låt helt enkelt. Efter mitt förra inlägg har jag hunnit gå en lång omväg ner till centrum, där stötte jag på Idao som satt och slöade på finkan.. Satt där ett tag och bara pratade och kokades upp i hettan innan jag bestämde mig för att ta lata vägen upp hem (bussen).

   På vägen satt jag och planerade inför imorgon och lördagen den 14 juni tillsammans med Lina! Nu blir det till att hoppas på att det fungerar, och hoppas att någonting händer imorgon!? Känns rätt lamt att inte ha någonting riktigt planerat, men det går som det går. Trevligt sällskap räcker egentligen för mig!


smakprov :

"And I wonder when I sing along with you,
If everything could ever feel this real forever,
If anything could ever be this good again.
The only thing I'll ever ask of you,
You gotta promise not to stop when I say when."

Av C - 9 juni 2008 15:41

Idag är en varm dag, grymt varm dag! OCH JAG SITTER HÄR!? Ibland undrar jag vad problemet är med mig. "skoldagen" gick ut på att leka Så ska det låta och spela Brännboll, det ena gick bättre än det andra (dock inte pågrund av att jag var med...). Sedan slutade vi. Så jag gick hem tillsammans med Linn och städade rummet lite fort. Nu ska jag absolut ut ut ut! Chingelingling

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards