Alla inlägg under juni 2007

Av C - 3 juni 2007 12:23

Kommer med lite dåliga nyheter : jag kom tyvärr inte in på GUC i uppsala och därför står mestadels av min framtid på prov just nu. Det här betyder att jag måste totalt , nästan iallafall, börja om från början. Jag har ingen aning om vad det här kan leda till men vi får helt enkelt se.


Bortsett från detta har min helg varit väldigt bra! I fredags var vi med skolan i STHLM, drog som vanligt på cosmonova. Sedan blev det Donken för alla, som vanligt? De som skulle åka hem tog tåget direkt efter mcdonken, vi andra (som bland annat var Linnea, Linda, Millan, Alexandra och jag) drog på ett rätt mysigt cafe som låg en rätt lång bit ifrån centralen, whatever. Linda+Alexandra fick båda en autograf utav Carolina Gynning.

 Senare bestämde vi oss för att gå på Bio. (Tack så hemskt mycket att ni ordnade det för mig) Vi kom hem med tjugoöver nio (tror jag) tåget och jag kilade upp till mig med Alex och Ida.


Igår gick jag upp klockan ÅTTA för att sitta i fyra timmar på ett info-möte med mamma och pappa. De ska nämligen bli mina handledare när jag ska börja övningsköra. Kom hem vid ett tiden och skulle sedan åka in till stan igen med sötnosen. Vi kom in vid tretiden och kom i perfekt timing till en resturang som sötnosen starkt rekommendera. Sedan körde vi en budget fika på Donken (återigen donken) och åkte med första bästa tåg hem. Väl hemma kom vi hem till mig för att få skjuts n er till centrum (där vi varit för ca en halvtimme sen) för att hyra film och köpa godis. Kom hem, kollade på grudge 2, gick ut till mig och skrämde upp varandra och sedan följde jag honom hem. Gissa om jag somnade utmattad igår?

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards