Alla inlägg den 18 juni 2007

...

Av C - 18 juni 2007 17:02

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Jag saknar honom (men han kommer hem)

Av C - 18 juni 2007 13:08

Jag kan inte stå erat kast, jag kan inte hela era fel. Det är inte min uppgift. Jag kan inte finnas där jämt och ständigt även om jag skulle vilja. Jag måste få gå min egna väg också. Kräv saker av mig, men det är inte säkert att ni får dom för det.


Hur skulle det se ut om jag levde upp till allas önskningar? Och vad skulle jag få ut av det? Det går inte, det är helt omöjligt.


SÅ snälla, be mig inte om det.. 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards