Alla inlägg under juni 2007

Av C - 16 juni 2007 17:34

Så hade man upplevt balen också. Hur jävla roligt som helst, iallafall när vi väl kom igång. idag känns det överallt att det tog hårt, speciellt i huvudet efter alla skrik och musiken... Fast kanske är det något annat då jag har ont även i min mage ?  *suck*


Vaknade självmant klockan 10.45 (VARFÖR???) och gick ut för att umgås lite med mina syskon. Käkade frulle osv. Vid tretiden kom Ida hit för att ta lite friskluft och så vidare och senare efter middagen ska jag  försöka träffa Cayo också. Måste hursomhelst lämna hennes piller.

URS, det är inte kul att inte må bra .


På kakan finns även att min sötnos befinner sig på en öde ö låångt ifrån mig. Me misses.

Av C - 15 juni 2007 15:16

Gårdagen lyckades bli bra trots allt. Var faktiskt riktigt mysigt att kunna sitta hos mig och bara chilla! Väder var det inte direkt.


Idag vaknade jag av en snarkande Ida och försökte somna om tills hon vaknade. Då ringde någon helt anonym, erkänn vem det var nu! Sedan satt jag mest bara och väntade på att klockan skulle bli ett. Åkte till frissan och satt där medan de höll på med mitt hår. Visst är jag nöjd med resultatet, men det blir nog bättre när jag får mitt smink också.


Ikväll gäller det.


Imorgon åker min älskling till Norröra. I'll be missing you.

Av C - 14 juni 2007 13:58

Helt ofattbart!!! Nu har vi "klarat det" tillsammans, och vi kom ut levande. Så fint idag, jobbigt men fint! Kommer sakna det här otroligt mycket.


Lots of love / nelia

Av C - 13 juni 2007 22:43

Så imorrn, eller egentligen på fredag, händer det. I tre härliga år har jag träffat så unika människor och imorgon går vi åt andra håll. Vissa kommer man träffa ändå, andra inte. Saken är att den där sammanhållningen som en gång fanns inte kommer existera imorgon och jag kommer sakna det. Hur det än har varit "privat" har de alltid funnits där 5/7. Visst visste vi alla att den här dagen skulle komma, men att den kom så snabbt hade ingen kunnat räkna ut. Jag vill bara säga en sak ; jag kommer sakna er!


Imorgon är även en av de sista kvällarna och dagarna på länge som jag kommer kunna umgås med min sötnos, sedan åker han ifrån mig, visst kommer han tillbaka men ÄNDÅ!


Om en vecka åker älskade Nea bort till Japan, for four weeks!!!!! det är helt otroligt. Hanna åker till Edsbyn. Alexandra till Malta och Ida till turkiet... själv blir man trots många om och men kvar i bålsta. Hm.


Well, vi får väl se hur det går imorgon om jag kommer ut ur kyrkan tårögd eller ej.

vad tror ni?

Av C - 11 juni 2007 18:14

jag blir galen galen galen. vem i hela världen, 16 år, vill sitta i en kyrka fullproppad med pansionärer och lyssna på en kör? VEM? helt galet att hon drar med mig på det här, åh herregud.

Av C - 10 juni 2007 21:44

exakt fyra dagar kvar idag, illa illa. eller ? kommer sakna allting så himla mycket, ändå känns det som om jag  är så långt bort... ey jag vet inte riktigt. fick dessutom reda på en urusel nyhet idag. 23-15, how am i gonna make it ? (kan förstå hur älsklingen mådde förut) this is so strange to me.


framtiden är helt oklar.

Av C - 6 juni 2007 16:45

så vackert väder det varit idag, och grymt varmt dessutom. Har bara legat ute i solen utan att få så där mycket färg (som alla andra får) *suck* men men, den som väntar på något gott. Snart ska jag ner och käka middag med syster yster + föräldrar. Säkerligen i solen, jag kommer dö!


Igår (uppsala) köpte jag en klänning till skolavslutningen som jag dog för. Men idag är jag inte lika säker, whatever. Köpte även lite örhängen och tyg till klänningen. Fick oanvända kläder av syster som passade perfekt till den här värmen. Vill inte säga urs, men huvudvärken är för påtaglig. URS!

Av C - 4 juni 2007 22:10

Så har ännu än dag passerat. Helt sjuk att vi slutar om endast 10 dagar *buää* I will be missing you guys. Sjukt  att tänka tillbaka på alla åren, men även mysigt.


Imorgon blir det uppsala, ska fixa lite saker till min balklänning osv. Även träffa syster yster som jag saknar grymt mycket för tillfället. Sedan ska jag hem och äta goooott grillat kött. Probably ska jag försöka  få tag på en kaffe kool också ^^ mys pys.


Time for some sleep...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards