Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av C - 9 augusti 2007 17:30

Livet flyter på som vanligt här i bålsta. Ingenting nytt på kartan.

Grönan i måndags, kändes härligt att komma bort från allting och bara fokusera på att ha roligt, visserligen bringade det med sig en massa anklagelser, men det spelar inte mig någon roll. Kom hem med en ångest som inte gick att få bort hur jag än försökte, men den har börjat blekna nu. Försöker att bortförklara om och om igen, och hittils har det fungerat.


Linnea älskling fyller 16 i morgon, bumman börjar bli stor haha. Alexandra söt åker även till Italien inatt(?) ha det så BÄST älsk. Annars är det inte mycket som är så där väldigt intressant tror jag. 4 Månader med min älskling idag. Härligt. Känns bara bättre och bättre, visst kommer det dagar då vi inte kommer överens överhuvudtaget men det löser sig lika snabbt som det uppstår. Så, mitt liv är rätt härligt för tillfället. Hoppas att det fortsätter så.




Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 varenda dag.
 när jag kommer ihåg.
 när jag lyckas komma in på den.
 enstaka gånger.
 brukar inte läsa i vanliga fall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards